به گزارش راهبرد معاصر؛ مهدی تقدسی گفت: اگر مشتری برای واریز وجه خودروی ثبت نامی در سامانه یکپارچه در موعد مقرر اقدام نکرده باشد، از نظر شرکت به منزله انصراف تلقی شده و شرکت بایستی اطلاعات مشتری را مجدد به سامانه یکپارچه ارسال کند تا عدم تخصیص این مشتری، برای سامانه یکپارچه احراز شود تا دسترسی او برای ثبتنامهای بعدی باز شود.
مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: بر این اساس تا زمانیکه شرکت، به سامانه اعلام نکند که مشتری از خرید خودرویی که برنده شده یا در نوبت تحویل است، منصرف شده، سامانه از وضعیت این مشتری اطلاعی ندارد و بدین ترتیب وی امکان مشارکت در هیچ طرحی را نخواهد داشت.
او گفت: مشارکتکنندگان در طرحهای فروش یکپارچه اعم از داخلی و وارداتی، زمانیکه به عنوان یک مشتری منتخبِ یک محصول در سامانه شناخته میشوند، اطلاعاتشان برای شرکت خودرویی که انتخاب کردهاند ارسال میشود؛ بنابراین ادامه روند از واریز وجه خودرو تا تحویل آن بر عهده شرکت است.
تقدسی گفت: اما زمانیکه شرکت به سامانه انصراف مشتری را اعلام میکند، سامانه میتواند امکان دسترسی مشتری برای شرکت در طرحهای بعدی را فراهم کند و مشتری میتواند در همه طرحهای فروش خودروسازان، مجدد شرکت کند./ باشگاه خبرنگاران